Sunday, July 3, 2011

BBQ.......nyum3... :)


OK la..kali ni,...aku nk citer psal pe ea...yadoi...
mmm...nk conteng pe agaknye kat blog ni....


ok lah..skung ni pun..smue bdk degree skung ngah holiday..cume aku jew 
yg balik2 umh ag...y??? ...cuz aku ada misi,...hahahaha
misi pe ntah..hahah..xde la..just sebb aku ad game...untk masum....
masum akn start 18-30 jun ni....kami fasa 2.....


kne workhardla..haha
xpe2..demi upm..akn ku wat pe sje :) 
be4 masum start..coach kami...dh plan wat BBQ...


so...k6 dh jdik medan tuk berBBQ..hahaha
tmpt lain jauh nk grak..hahahh
*dh xingt bile BBQ tu..hahahah..
ingt pe ntah..bakor je..hahahahahape pon..smue enjoy la..mkn puas2....
thanx to coach..kalo ad rzeki ag..t wat ag la kan.....












































smue pic kat ats tu...
sje ltak.....kami smue as one fmily...smue wat kje...xksh sape suruh.....
skali ag..aku ucapkn trima kasih bnyk2 pda coach......
so..pas mlm ni...mmm..kne fkir la...adoi...bert bdn naik ke turun ea :P 
hahahahahah


*pe pown..misi kita smue 1 je.....kne johan masum tahun ni..coach nk bwak g GENTING HINGLAND

No comments:

Post a Comment