Tuesday, March 6, 2012

DINAR..DINAR...IRAQ


As salam kpd  shabat2 skalian....post ni sje2 je nk share..hahahahaha...mgkin ad korng pnh dgr psal duit dinar kan......rata2 ngara arab gunakan dinar....huhuhuhu...so skung ni..bukn nk citer aku ni pngumpul duit dinar...aku just men matawang asing je...tp kne ad ksabaran yg tggi....cuz duit ni mmpu buat mnusia gelap hati dan buta matanya.....

        Aku ni ske2 je bli duit dinar iraq...cuz ad senior aku tnjukkn psal dinar ni....kmpul dnar iraq...beli matawangnya..bile da naik...jual la...Cuma...masa yg diambil mgkin bbelas tahun..tp skung..dinar iraq still merudum dh dekt 12 tahun.....

Ekonomi iraq pun da mula memacu kearh pmbngunan .....so... td aku da g kajang.. bli duir dinar 25,000 dinar iraq....... sooo....skung ni.. koleksi aku dh ad... 50,000 dinar iraq..... just tggu... .duit itu revalue.... .matawang iraq dinaikkn... dan aku jual dinar ni.. J soo.. ada la duit nya 6t insyallah......

Rezeki dri tuhan ad dimana2 je....Cuma brgntung pd kita....mcm ne nk brusaha mncarinya......

         Trget aku nk kmpul 100,000 dinar..insyallah...akhr sem ni ckupla....
Sje nk share dgn korg..... J

yni la duit 25,000 dinar iraq...total yg aku ad....50,000 dinar.

No comments:

Post a Comment