Friday, April 15, 2011

diRIKu Menyepiiii………. :(



Jangn pelik jangan ‘heng’….ni memg tajuk aku la…kalo x…xda la post kali ni…..pelik ke bnyi tjuk ni??? Xkan……tipu je ar kalo pelik..hahahhahha
Firstly….bnyk makna ad pd tjuk post aku hok 1 ni….hehehehe J……memg agak lame xmmblogging..hahahahaha….bukn suke2 bukn sj32……memg xda free time ar nk blog2 ni…….mcm2 da brubh.....hihihih...brubh la konon nye..khakhakha............. :)

Skung ni je bru ar aku ad mse……all my kosmate or sape2 ar..msti penat bizi memnjang kan…huhuhuhuhu…skung status pun dh brubh..so kne ikut la prkmbangan…….
mmm……aku TrLALu biZI……yaa..bizi sgt……smpai xduk kat bilik…..mne je g..hahahaha..smpai romate aku tnye….’g mne??? Jrg tgok ad kat bilik ??? ahahhaahhah……………ofkos la..dlu aku slalu duk ad kat bilik je…wat bnyak mikrob je kan………..entahla….pas klas je..mlm knew wat msyuart…koko..mgm…family day la….nk compile assgmnt..sushla…nk wat slide present goup la……pelik je..makin nk hbis mggu  lecture,..mkin bnyak kje?? Mmm…biarla..aku sbgai plajar..ikut je la pe lect nk..hahahahhaa…………
n AKU exhausted…hahahah….penat je,..balik bilik..trus TING TONG…..hahahahah…..penat..ngantuk…skung ni aku pun xtau pe dh jdik ngan driku…jam 11 lbih je..mate da sepet nk tido…..hahahahha….
tp tu ntah bpe mggu da…..skung ni aku dh mai nk mmblogging…hahaha..bukn brmkna ad free time..tp aku klapangan nk taip idea bru..heheheheheh……. so…im back from my lonelyness…..hahahahah….

enjoy2 la ngan pe coretan y aku merabai dlm ni…………….. J

No comments:

Post a Comment