Friday, April 15, 2011

MAKAN MALAM RASMI KOLEJ KU… MMG 2o1o.


Mmmm…kali ni post mngenai makan malam rasmi kolej 6..kolej aku la..huhuhuhuhu……mmm..bg aku yg malas n xpnah ag g grand dinner…..haa..ni la die pluang aku nk join..so aku register la tuk jdik AJK…..hahahaha.............ni poster mne 1 ntah..hahahaha,......
ni la die....poster jela... :)





Permudh cerita…aku dh dpt join n jdik ajk…mcm2 jdi time event nk menjelang…aku secara tetbie dtarik n djadikan usher tuk grand dinner tu…so…aku ok je..jnji ad suit tuk mlm tu…..grnad dinner tu die wat kat hotel equatorial bangi…dekat je kan….tp memg memuaskan hti n perasaan…..cuz luas n selesa………………xsmua hotel ad PA sistem yg baik n dewan yg beso,…
dressup aku..hihihhi :) ...mcm org koprat lak....








Ikutkn tema….arabian night….dressup kne la ikut tema..so aku ni crilah sape2 ad nk d pinjm..xde..huhuhuh….ad jugak tema longsuit…soooo….aku pun try la ask sape2 ad..huhuhuhuh..pinjm sne…pinjm sni…….mcm2 dressup aku kne pkai…tarbus la..hihih…vest la..aku ni dh la beso…..vest tu nsib je ad satu yg ok la….tuk saiz aku la……..






Be4 event start..aku dh siap dressup kemas n kacak bergaya,,,cewah..ahahaahah…aku rsa epi lak an time tu..npe ntah..hahaha…cuz nampilan memg la ummph..hahahaha…heheheh J semua dressup mcm tu kot…so aku ni…yg dpt join ptama kali.dptla rse kan..duk kat ballroom tu..hahahahaha…..jga pintu utama tuk smbut DAto’ jamal…huhuhuh…penaja mlm tu..hehehehehe… thax dato’……





Menu mkn…memg la sedap …..kalo dh byar 30 kan..huhuhuh..mkn puas2…tpii…kne tggu ckup 7 org bru bole msuk dewan mkn tu..huhuhuh…….memg dh lmbt time tu..cuz nk ready 4 event…..hahahhaa….my sis pun dressup all black..heheheh..aku lak n geng2 lain..dressup longsuit..huhuhu..memg 6pak 
brgayala……..xmcm kami di dunia sbenar,…………hahahahahahahaha.....










Usher..aku jdik ni..heheheheheh….knel la bwak bnda tu…tuk gimik majlis…n last skali..aku jdik pmbawa salah satu hadiah besar kolej..hehehe J bezla…5 org je bwak…grand award la katakn…hihihih………..












Mcm2 brlaku dlm tu…smpaila hbis….time cabutn bertuah..aku ni dukla ngan senior PBMP…huhuhuh..geng2 usher la……tgok no cabutan brtuah….hahahahaha……tgok punye tgok,,…..depa duk depn tu sebut nombr..aku ngan senior ni…ckpla…biar nombor msing2 kne..hhahahaha…..Last2…nombor aku gak yg kne…hahahahaha……time nk bgun tu la…hahahahah…kerusi yg aku dudk tu trjatuh..hahahaha…tp xsmue prasan…cuz bising dewan tu..hahahaha…aku duk blakang..memg org xprasan la,,…hahahahahah aku meng 
cabutan brtuah mlm tu..hahahahaha





…. MMG 2010…memg best..knangan as junior in college…hahahah ….maybe nex year..i will join it again…insyallah………MMG the best..hahahaha……


*p/s : picture2 yg bebanyak ni...tuk tatapan semue..hihih....be4 or event the dinner..huhuhuhuh.. :)

No comments:

Post a Comment