Thursday, February 17, 2011

Aku join PROKEM..........hahahahha


Time2 cuti aritu..ntah bile daa....aku pun xhingat da..
aklo xsilap 28 jan kot...ad prokem kat kolej aku....
aku join ar...dpt la jdik fasi...a.k.a...pemudah acara....
mmm...first time kot....dberi kprcyaan jdik fasi...tuk mngetuk adik2..hahahaahah
xdela...just conduct n guide them to the right path je..........

yg aku tau...bebudk2 tu dtg mai dri temerlok...phang tu.....
........SMK PAYA PULAI.......
.....aku pun kne ar brain wash jap ngan sape ntah...yg akn handle aktviti brdasarkn modul2.....
aku ni mcm bidan trjun je....jdik fasi..n ikut je la pe yg mereka dh rncang......
go on punye go on.....mereka smpai kat K^ ku..huhuhuh

.................SELAMAT DATANG KAMI UCAPKAN...........
KE KOLEJ KE-6
UNIVERSITI PUTRA MALAYSIA





Tu dia,...wish me to u all...student SMK PAYA PULAi..hahahahah
dpt gak tgok group2 pkaian seragam..hheehhehe
*lme xpkai bju skolah...dh brbungkus da kot..hahaha
even smue brjaln ngan baik...
.






hahaha..tu die...bebudk2 dh smpai...so..
program pun bjalan mcm biase la...aku n all the team...conduct the progrm mcm biase
mcm2 aktviti dbuast....aku just pmudah acara.....
smbil2 tu ...ble brknal knalan ngan all adik2..dpt tau bckground mereka......
mse aktviti pun brjaln...huhu...yg cameraman plak..pe ag..kje depa smue...
snap2 la pe yg ad dpan mata kan....
dptla pic2 yg baik2..hahahaahh

senyuman ikhlas dri kami..hahahahahaah

wat pe ar time ni......

tekun mndengar,...hehehehehe

tguk2 bebudk main pe ntah......
smpai de end of day....smue modul dh hbis dlaaksanakan......
ptg ahad tu...ujan....time tu end of prokem....adui..nk anta bebudk2 ni kat bus stand
...kne gne kanvas..pe ag...aku pun main je la ujan..hahahahaah...time tu..smua dh sattle...ucap slamat jaln....mcm2 kata2 smngat..kata2 maafla...mcm2 kata lah..aku xhingat da pe die..hahahah

yg pnting pengisian yg mereka dpt pas g prokem ni...hope mereka kuat tuk hdapi idup ni....bak kta pak cik rentap.."agi idup.. agi ngelaban"
wahh..da bole jdio pkar sastera ni..hahahaha
pe pun...thanx alot tu all my prokem team...tu all of u..student SMK PAYA PULAI....
we spent 3 days...epi DAY..N LEARN MORE ABOUT LIFE...
hope u can cope with life as student...that is more challnge 4 all of u aftr this..
world now become more challanging....worstly...
people nver look back aftr step 4rward...
so...my advice to all my adik2.....
truskn hidup...blajarlah...hrmatilah parent kita...jgn brputus asa...
bngkitlah dri kgelapan..dri kekalahan.......
Moga korang2 brjaya dmasa hadapan insyallah.....
ALLAh sntiasa mnolong org yg memohon prtolongan driNYA...

ikhlas driku...

moga jmpe ag la.....sape2 yg form 3 tu..kalo msuk ag.. 2 tahun ag insyallah abg ad..huhuhuhu...
andai umur msih pnjang.....
*aku juga pnah brada dlm kgelapan...aku bngkit..
sedeh tringat parent kita.....bnyk pngorban...nk liht kita brjaya...
brusahalah sbaiknya....moga kita brjaya 1 msa t....









kita jmpe lagi d mse akn2 datang ..insyallah.......

**p/s : sape2 yg xda dlm pic ni...huhuhu..im sorry...xmuat la nk ltak..hehehe..pnjgn plak 
post ni 6t..hahahaaha :) 
TERIMA KASIH DAUN KELADI.......





No comments:

Post a Comment