Friday, February 18, 2011

OOOOHHHHHH.....small thing...but it hve large meaning to me...... :)

post kali ni....lain skit la..huhuhuhuhu...cuz aku pun xtau nk cite pe eaa...
huhuhuhuhu.....haaa....aku bru tringat...hri tu g ke mne ea...*******...*rahsia..
hahahahahahahahaha......aku jenjalan la....

jalan  punye jalan..aku trjumpe la something la...huhuhu....tringat plak pd 1 tarikh...tarikh pe tu...
tarikh lahir...mgkin jugak...tarikh msuk u...mmmm....xkot..
tarikh spm??? lgilah ngarut.....

so....tarikh apakah itu,.....aku pun tgokla item u....comel gak..cuz ske ngan shape die kot...
aku pun amikla...tnye bpe hrga....RM*****....mmm....ok jugakla kan..
so aku pun amik jela....xkish...jnji as symbolic jela....

aku trsnyum sengsorang....pesal..hahhahha...nk bgi cik koala 1
...n aku simpan 1 ag la...fair la kan..huhuhuhu....i ask her...which number u prefer???? 4 @ 11 ...


hahahahahhaa......she want  nmber 4...so i told her...waiting la...t i give it to u.....

TARAAA....ni la bnde yg mnarik prhatian seorng insan untk mmbelinya......
walaupn kcik je...cenonet je....tp its gve meaning to me...
it remember me about date......yes...date.... 4 n 11...
so..insyallah..i wil remmber it.......

ni pic da edit...yg ori xjmpe mne da.....hahaahahah...............


she take this one..n i hope..mybe its not meaningfull to u...but keep it as my gift.....
hope u like it...n keep it..... :)

hok ni plok.....aku duk simpan la..huhuh...jdikn keychain tuk kunci blik aku.....mm....smue bnda merah pd keychain
blik aku...huhuhu.... :)

so...aku dh bgi die 1....moga die smpan..even kcik..insyallah..ad yg akn mnyusul 6t....hehehehe..
xpasti pe...tp 4 n 11 ni...aku ingt jugak.....brkait jugakla ngan hdup aku ni..huhuhuh..
pmulaan 4 everythng la kat sni*....hahahahaha


*p/s : hope awk ske la ea..simpnlah dgn elok... :) ....

No comments:

Post a Comment