Thursday, February 17, 2011

Ku kembali....DRi kegelapan................................

Assalamaualaikum dan slm hormt pd smue
...hehehesape2 yg bce post ni la..hahahah
.....tahun 2011 dh pun brlalu....,..ksibukn mula melanda dlm driku...
tu yg brmaksud kgelapan...bizi memnjang..hhuhuhu....
aku bru dpt relax ni...
ntah pe la akn brlaku...yg pnting aku smpai xda mse la nk anta post bru2
huhuhuh...aku just skodeng2 je pe yg bru2 dlm blog aku nih,.......


msuk je sem 2...mm...bizi bagai nk rak.
..hahahaha....mcm org pnting..awawawawa....
pdahal junior kolej je..hahaha.....bnyk gile aktviti aku msuk...smpai tido pun xtratur...
da mcm zombi..huhuh...ble gak jdi antu amri balik umh..hahahahaha


.....so skung ni..aku dh trlibt dlm bnyakk gask la aktviti kolej..nk kutip merit...huhu...
takoot2 sem dpn xdpt duk kolej plak..huhu
kutip punya kutip...aku kpenatan....bizi...
nk study la...nk tidola...nk wat aktiviti la...everyday...kl;as mcm biase la...g klas ...balik klas
mlm wat kje...pastu tido..
bla bla bla bla bla.......
bnda smue rotate je mcm biase....\

so skung ni...brula aku ad mse nk ngarut2 dlm blog aku nih..mm..
pe ntah aku nk tuls ea,...taram je la.......
so..
selamat mm"blogwalking " la pde spe yg ske walkng2 blog ni..hahahahaah

:) ...m0od..mmm..lega....

No comments:

Post a Comment