Monday, December 12, 2011

HER BIRTHDAY :)


mm...nk tulis pe ye..hehehehehehe
post ni mgkin mnarik jugak :P
hahahahaaha....trgelak...hari jadi die....
tp..pe pun...memg pd 11.12.2011...hri jdi si dia.. :)
slamat hari jadi,...
moga pnjang umur n dimurhkan rzeki...mgkin die xbce pos ni..tp...xkishla..jnji aku dh mnuliskn 
1 post tuk die :) ...
umurnya dh mnginjak naik...seiring dgn tahun..sme la ngan aku ni.....

hdiah pe yg aku bg??? hahahaha......
nk post ke??? tp...xdela nk show yg real...cuz yg real ad kat die..hope die smpan baik :)
kerna...tu smue aku wat ikhlas tuk die... :)


*xpnah buattuk sape2....tp die yg prtama   :)










mlm tu...memg kne ready...tkot2 kne que lak t..wahahahaha....
xpe..jnji aku dh wish pd die....
hope die ske...
 jnji...dpt tgok die gembira..tu pun dh wat aku 
bahagia :) hahahahahah
epi...

antara aku dan die...antara cerita kami....
cerita tntg kita :)
 pe ag..hahahhaha
xksah...
YA ALLAH...bimbnglah aku kearah kjayaan...
mngapai impian aku yg cerah itu..

untuk awk. :) moga dpt lupakan pkara2 yg wat awk sedh dri dlu...sy pun punya cerita sdh dan cerita gelap...tu...smue  sy dh tggalkn dblakang..
kerna aku ..mnusia yg ad sifat yg brubh2.....xlari dri mlakukan ksalahan...
mmmmm :'(
ksedihan xkn lari khidupn insn yg brgelar manusia...

smpena hri jadimu..aku hnya brdoa moga dikau mncapai apa yg dikau hjati....
impianmu trcapai...dan..bjaya dunia n akhirt...
tu je yg aku nk tgok..engkau gembira dan bhagia..
xde lgi yg aku mhukan......
hnya itu :) 

hti ni brkata....gembiralah engkau...kerna kgembiraan mu...kgembiraan ku juga...
tgok awk hepi....wat sy trus gmbira :)
lupakan ksh lalu....bukalah buku baru :)
:'( :'(
hti ni sdh lak time tuls ni..

ni tuk die...

TUK DIE

No comments:

Post a Comment