Sunday, December 25, 2011

PLUM FAMILY DAY 2011



OK.......as salam kpda sape2 yg mmbce @ follow @ bw 
kat blog ni.....huhuhuhuhuh......2 3 mnjak ni....post bnyk psal jiwa2 kan..
hehehehehe
ala....biasela...bunga tgah mekar...harumla setaman eak....
hahahahahha
pe pun..tu kish aku la
kish korg...mdkin len kan,,wahahahaha..

ok la..aku straight je...kali post psal Unit plum yg trduduk kat bwah sekretariat
SKKA kolej 6 aku..huhuhu..
event wat kat bukit ekspo UPM..xjauh pun.....
pngarah nya...Ahmad Naqiuddin sendri..junior yg telah trpilih...





huhuhuh
pe pun..smue preparation dh diatur....
brjaln dgn baik...kali ni..aku tekat xnk join aktiviti bukn sebb xske.
hahahahaha...tp aku lbih ske nk memanggang aym tu..wahahaha
best kot....
time nk hidupkkn tu..perghhhhhh...pyoh natang ni nk idup..hahaha
memg sush...tp brkat sbar tu...akhrnye mnjadi bara yg membara..hahaha

pe ag..aym dh dipanggang..tggu nasi..pun da smpai
...tggu nk ngap je..wahahah

aym hangus...da biase da tu..kire adat da tu..
hahahah

ramai tukang pnggang aym tu...lgi cept kerja siap...
syuklurla..spnjang program tu..cuaca mendung...sejuk je..
memg petanda yg baik......
tpiiii..awan mendung trus melitupi aku
time nk balik tu...adessss...tyar moto la kpncit...xdok angin trus...
adess...da la hri ahad...ble ke smpai kedai ni?????
redha jela..huhuhuh

pe pun...enjy de moment with my family :)



tahniah kpda junior2 yg brjaya mlaksanakan prgram tu...t wat ag ok
ad 1 ag program unit plum kat sem depan..kita tgguuuuuuuuu :)















\


































PLUM FAMILY DAY SKKA K6 2011


No comments:

Post a Comment