Sunday, December 18, 2011

kesedihan disubuh hari...


Post kali ni....tiada rasa kegembiraan.....malahan 
rasa sedh yg mnyelubungi hati aku ni
saat post ni di tulis (dlm word ) jam pd waktu tu....... 6.15 pagi...
*awal giler aku bgun.......

amat2lah jarang aku bngun seawal jam itu....
namun...smua jwapan mngapa aku bgun awal....
ia dtg dri mmpi aku sndri....
ptama kali aku mimpi tentang si dia....whole mimpi...is only about her....
*bukn mimpi basah ea..uih...hahah..*jgn fkir bukn2....

sedih...kcewa.....depress....ntah pe ag feeling yg negative2.....
smue compile dlm 1 mimpi...
serius..aku xpnah mimpi pd org yg aku sayang.....
mgkin ad yg akn ckp *petanda buruk ni....
mgkin juga mainan tido.....
tp bg aku....moga ia petanda prmulaan sesuatu yg baru...yg dtg dri Ilahi....
aku terima smuanya dgn redha....
bgun2 je...air mata aku dh brderai...serius..time bgun tu...xmgantuk pun...pdahal mlm tu aku tido hmpir jam 2 pgi kot...ptotnya..aku msih mamai @ ngah malas2....
aku pun bgun.....
pgri bilik air dgn air mata yg masih brderai.....nape air mata aku ni mngalir plak
...xde pun kmatian dlm mimpi tu
aku brwudhu'.....solat subuh....dlm keadaan air mata yg msih brderai...aku mnangis dlm solat??
xpnah pun trjadi....20 tahun umur aku brgerak...bru skali ni je aku mnangis dlm solat....
sedih sgt2....brdoa..mohon prlindungan dan kberkatan...
*nasib rumate xbgun ag....ngis puas2....
rahmati hbungan ku....ikhlas....bukn kerna nafsu..
bukn kerna ikutan...tp....
niat kpda Ilahi......selamat dunia n akhirt....
smua jnis solat sunt aku wat td..kcuali tarawih n witir la......

moga doaku dikabulkn...ya tuhanku...kpada mu aku meminta..rhmati dan limphkan rahmatmu...
satuknlh jiwa kami....tetpkn jdohku kpadanya.......tabahkn kedua2 hati ni..utk mnghadapi ujian dan dugaan hidup d msa depan....

hanya pdamu aku meminta prtolongan....
ampunkn dosa2 ku..... :'(


No comments:

Post a Comment