Monday, December 12, 2011

KINI...tinggal 11 untukku :)


mgkin korg akn pelik....npe la tjuk yg aku post ni..hahahaha
ntahla..aku pun xde idea..tpi jari2 ni nk menari mlm ni...
so aKU pun type je la pe yg depa nk..
hahahahaha

kalo sape2 yg ad bce post psal 4....11
mgkin korg ble refer link ni


mmm..tu la die...cerita lama yg xmungkin brulang lgi
biarlh ia berlalu
kini yg 11 msih dgn ku....
yg 4 ntah hilang dri pngetahuan dan pndangan ku......
xdpt dikesn dah
pe pun..kini...yg 11 melmbngkan smething yg trlebih special
adakh ini suratan @ KBETULAN..HNYA TUHAN YG TAHU.....

aku trime je pe yg dh blaku dahulu..kini khidupn aku truskn jugak
mmmmmm
...
psal 11
ia kini brada pd si enpunya yg trut memiliki no 11 pd drinya....
kami brkongsi number...ya... 11
t try search tnye encik2 n atok2 google....
t die bgtau
hahahaha

hope die jga la 11 tu ye..awk..jga elok2..tu tnda dri sy tuk awk :)
jga lah ye.....nombor tu.......ad mkna pd dri sy dan awk..... :)
epi je kalo tgok no 11 tu

it is everything..it start from there :) 
moment at 11


No comments:

Post a Comment