Wednesday, February 22, 2012

BerSama PERMADA ke ENDau RomPin

As-salam kpda semua....dh lme xmngepost entry trbaru..
Maklumla..cuti sem bru start..post kali ni...psal....pe yg aku wat tuk
mggunakan  msa cuti dgn baik...
so aku dh deside.aku join PERMADA tuk gunakan 1 mggu tuk
join program mereka.....
xpela....1 mggu je..dri 4 mggu cuti...

PERMADA...singkatan kpd...
Persatuan Kebajikan Perkasa Pahang.....
Sooo..aku ni ank jati pekan...join la....
25 jan smpai 27jan..kami ke taman negara endau-rompin...
Aku ni...ptama kali g sne J hahahha
So..enjoy the trip J

Prgram xde yg khusus...kami tgh cuti2 malaysia J
Hehehehe....ikut dan je...
Pe pun..prgram yg ade..memg best...
kami berkayak. Berakit. Mdi air terjun..dan memancing..hehehe

bnyk moment yg aku xle lupa...
1 je...sumpah aku xwat lgi...wat terjunan ke air terjun...
Aku hmpir kelemasan :P
Timbul 3 kali...then....trus xtimbul2 :P
Huhu..memg ngeri...tp... syukur... nywa aku pnjng.
Aku msih ad urusan didunia tuk dselesaikn.....
SUMPAH AKU XTERJUN LAGI....

Past black memory tu..hahahha...memg trauma..
Tp pe pun..aku kne relax n trima tu dgn tabah...

Be4 kami smue brangkt pulang ke UPM tuk prgrm len
Kami singgah ke umh fmily angkat saudara Naim Permada...
Kami mkn tgh hri di sana....
Then..smpai UPM pd jam 12.00 mlm......

Pe pun..aku akn join PERMADA tuk sem depn n sterusnya..huhuhu
Best g trip ngan korang J

No comments:

Post a Comment