Wednesday, February 22, 2012

Cemburu.


As salam kpd semua...mm..kali ni post agak pelik ke??
sje je nk luahkn..xslsh kan..
Cemburu....mm..smue org ad kan..tipu kalo die ckp xde..
Ia tetp wujud n tetp hdir dlm diri manusia..
Cuma brgntung kpd kbijaksanaan n kewarasan die tuk brfkir dgn baik sbelum mmbuat kputusn yg trburu2 n akn memakan dri die ataupn yg trsayang...
Aku juga mgakui yg aku turt memilikinya..kalo mnusia xde prasaan mcm ni...die mnusia yg xnrmal..
Cuz mnusia mmpunyai perasaan yg komplex n rumit tuk di rungkaikn....
mmm.....aku memg dh tekad akn kawal nk kurngkan prasaan2 yg negativ ni...cuz..aku da tgok kesan2 perasaan ngativ ni pd mnusia...
hahahha...bnyk jnis2 cmburu ni..hahahah..kalo da bcinta ni..hahahaha
msing2 akn sensitif kalo time cmburu..kan..
aku pun lbh kurng je..hahahaha.... even aku try ceriakn keadaan
tp...yg kat dlm ni xbrape best...mm...n mganggu mood aku...mmm..tu yg xbest......
adoi....mlm ni..mood aku xbest...mm....mafkn sy... :’(
maaf...cmburu ni tetp dtg tetibe...... awk xsalah...
tp jgn risau..ia tetp dikawal...walaupn mood tu da xepi L

so..kpd yg tgh brcinta tu....cmburu tu nrmal..hahahah... slalgi die xjdi milik kita ag.....milik yg sah..kita tetp xdpt nk kwal die 100 %.....  kita kne blajar bnyk prkara kalo tgh brcinta....... ni je cra kita nk blajar kwal dri dari perasaan yg negativ ni.. doakn moga jdoh utk kita kan..tu je.....minta sja dri ALLAH.....moga die milik kita.
mmmm..pe pun...brtenangla dlm sgala keadaan dan kesusahan..smue tu ujian.... Ujian tuk dri kita sndri. 

No comments:

Post a Comment