Wednesday, February 22, 2012

PROGRAM TRANSFORMASI MINDA


As-salam kpd semua J ...
Dlm post kali ni..just nk gtau psal prgrm ke-2 PERMADA
Program Transformasi Minda ( PTK )
Prgram ni khusus unt plajr form 6....
Skolah yg kami plih...adalh skolh dri daerah temerloh....

So...aku ni...da jdi fasi la..hehehe J
So..dpt kenal ngan adik2 la..hahahah
Pe pun..memg enjoy prgram tu....

Tido jam 3 pgi keatas..hahahha
Mcm mngajar mereka suh tido lewat je..hahahah
Mmberi pndedahan tntg dunia universiti adlah main prgram tu
Yg paling aku ske..time bwak mereka ronda2
1 upm..naik bas..hahahha.....
Kami mngenalkan kpd mereka...smua fakulti dan juga bgunan2 pnting
Dlm UPM....dan juga kolej2 kdiaman...

Time prgram xplorace..aku tetibe dpt ilham..tuk terpkan
Konsep RUNNING-MAN dalm prgram motivasi tuk prgram len J
Game tic-tac-toe...hahahaha...best2
Bnyk idea tuk aku sumbang dlm porgram PROKEM
Kolej aku sem depn J
Trget nk jdi fasi tuk PROKEM sem depn.

J

Ending tuk prgram tu...sesi brgmbar dgn semua guru2
Dan jwatankuasa program J

Tuk adik2.....keep it up...fighting tuk
Msuk U...bukn senang mcm dlu lgi...
Hrmati guru..blajar kongsi ilmu...
Dan brusaha utk bjaya STPM tahun ni...
Cuz..bgku..korang ibarat adik ku yg no 2 tu ( AZRI )
Aku tau..mcm ne situasi korg.....

SEMOGA BRJYA DENGAN RAHNAT ILAHI...AMIN
IKHLAS DRI ABG CLAYPOT J

No comments:

Post a Comment